Hoe zit het met garantie?
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit wettelijke garantie. Heb je een klacht over je artikel, dan houden we - naast de garantie - altijd rekening met het soort artikel. Het is logisch dat bijvoorbeeld een bank langer mee moet gaan dan een kledingstuk. Nadat je jouw artikel hebt aangemeld, beoordelen wij of je klacht terecht is. We laten je altijd weten of je klacht binnen of buiten de garantie valt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Valt jouw klacht binnen de garantie? Dan komen de kosten voor het omruilen of repareren van je artikel voor onze rekening. Natuurlijk inclusief voorrij- en/of verzendkosten. Valt je klacht buiten de garantie, dan laten we je weten welke kosten er komen kijken bij de reparatie of omruil. Je kunt dan zelf beslissen of je (een deel van) de kosten wilt maken. Soms worden er onderzoekskosten in rekening gebracht. Is dit het geval, dan vind je deze kosten ook terug in het overzicht dat je van ons ontvangt.
Wij zijn aangesloten bij de branchevereniging INRETAIL en hebben een CBW-erkenning voor woonwinkels.