Menu
EUR

Verzenden & retourneren

 

Verzenden pakketten 

  • Nederland: verzendkosten €6,95. (post-handling-verpakking) Gratis verzending vanaf €75,-.
  • Duitsland en België: verzendkosten €8,50. Gratis verzending vanaf €100,-.

Voordat we je artikelen verzenden, worden deze gecontroleerd op volledigheid en eventuele beschadigingen. Ze worden alleen verzonden wanneer ze 100% in orde zijn!  

 

Afhalen

Je kan er ook voor kiezen om je order in de winkel in Winterswijk af te halen. Dit is uiteraard gratis. Je ontvangt een e-mail met instructies als je bestelling klaar staat. 

 

Verzenden meubelen en schilderijen

In Nederland worden meubels en schilderijen gratis bezorgd vanaf een orderbedrag van minimaal €1.000,-. Tot €1.000,- zijn de verzendkosten €50,-.

In Duitsland worden meubels en schilderijen gratis bezorgd vanaf een orderbedrag van minimaal €5.000,-.
Tot €5.000,- zijn de verzendkosten €250,-. 

Dit betreft leveringen tot over de eerste drempel, begane grond (straatniveau). Leveringen naar etages, hebben altijd een extra prijs. Vraag deze aan via [email protected].

Je wordt gebeld door de transporteur voor een leverafspraak. In drukke transport tijden kan het zijn dat je echt nog even geduld moet hebben. Wij hebben hier geen invloed op. 

Zware of grote artikelen worden altijd door twee personen bij jou bezorgd. Wij werken met een gerenommeerde meubeltransporteur.

 

Levertijden

  • Voorraadartikelen; 1-2 werkdagen (in december kan dit langer duren i.v.m. drukte bij PostNL, helaas hebben wij hier geen invloed op en we doen graag een beroep op je begrip en geduld).
  • De lever- en/of productietijden van meubelen of maatwerk lopen sterk uiteen. Vraag informatie aan via [email protected]

 

Retourneren 

Het kan voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachting voldoet of dat de maat niet goed is. Daarom heb je het recht een artikel binnen 14 dagen na bezorging aan ons terug te sturen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

  1. Log met jouw account in op onze website via het icoontje met het poppetje, rechts bovenin de menubalk.
  2. Heb je als gast besteld? Maak dan met behulp van het e-mailadres waarmee je besteld hebt, eerst een account aan. Je kunt alleen een retouraanvraag indienen wanneer je over een account bij kklup beschikt. 
  3. Je komt nu op een overzichtspagina met daarop al jouw (eerdere) orders bij kklup. Klik vervolgens op 'Bekijken' bij de order waarvan je één of meerdere artikelen retour wil sturen. 
  4. Je krijgt nu een overzicht van de betreffende order. Rechts onderaan de pagina klik je op 'Artikelen retourneren'. 
  5. Geef nu aan welke artikel je wil retourneren door het aantal aan te geven in het drop-down menu. Producten die je wil behouden laat je op '0' staan.
  6. Geef vervolgens de reden aan waarom je het betreffende artikel wil retourneren.
  7. Klik op 'Verzenden'. 
  8. Je kunt nu het artikel inclusief alle toebehoren* aan ons terugsturen (binnen 14 dagen na ontvangst) op onderstaand adres. Zorg dat er duidelijk wordt aangegeven van wie het pakket afkomstig is, door bijv. de pakbon mee terug te sturen of een eigen notitie met naam en ordernummer bij de retourzending te voegen. 

kklup bv
T.a.v. Retouren
Bossesteeg 6
7101GE Winterswijk
Nederland

Zodra wij je retour hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en verwerken. De status van jouw retour kun je te allen tijde checken wanneer je inlogt met jouw account. Het retourbedrag wordt daarna direct teruggestort op jouw bankrekening of creditcard.

*De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:

  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd.
  • De originele kaartjes en labels zijn aan het artikel bevestigd.
  • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten.
  • Artikelen met 50% of meer korting kunnen helaas niet retour of geruild worden.

 

Help ons het aantal retouren terug te dringen

We willen jullie graag wat bewuster maken van het 'leed dat retourneren heet'. Tuurlijk, we snappen dat een item soms niet helemaal is wat je ervan verwacht had. En nee, dan doen wij ook zeker niet moeilijk over ruilen en retourneren. Maar een product in twee of drie verschillende maten bestellen om thuis te passen en vervolgens een deel weer terug te sturen, vinden wij niet oké. Retourneren is daarom ook niet gratis bij ons. Het verwerken van retouren kost immers veel tijd en dus geld en het is ook nog eens hartstikke slecht voor het milieu. We proberen daarom bij al onze items zoveel mogelijk productinformatie en maatadviezen te geven, zodat het bestellen van meerdere maten eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Precies de reden waarom we ook 50% kortingsartikelen niet ruilen of retourneren. 

Kun je niet vinden wat je zoekt? Of heb je een vraag over de maat/kleur/specificaties van een product? Wij helpen je graag via de mail, telefonisch, Whatsapp of DM. Zo brengen we samen het aantal retourzendingen terug! Jij blij, wij blij!

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan je winkelwagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »